Torsdag och fredag

Hello!

Det går några dagar mellan uppdateringarna nu men det har ni väl lärt er! ;) Iaf så var ju Robin inte riktigt kry i torsdags. Ju längre dagen gick desto piggare blev han dock. Oliver var på förskolan och vi kurerade lill skrutt här hemma. När jag hämtade Oliver så krattade vi hela baksidan på löv och han var så duktig på att hjälpa till. :)

     
En hel del löv                  Oliver skottade i högarna i korgen

    
Robin var med  ♥            Haha vad säger man... underbar! ♥

    

    
Senare så kom Anna och Linda hit och passade barnen med jag och Mattias åkte med vårt gamla tak till återvinningen. Det blev två svängar - skönt att vara av med bråten! Det är inte helt klart än så bild får ni nyfikna vänta på. ;) Eller ja ni är ju välkomna på besök och tjuvkika. Vi är nöjda so far iaf! Efter återvinningen så vankades det pizza från Amigos här hemma. Jag badade även hundarna på kvällen och det var välbehövligt. Jag och Carro hade tagit 6:an i Hemlingby och hundarna var lite dyngiga efteråt.


Så till fredagen då! Klockan sex gick vi upp och då klippte jag hundarna på en gång. Skönt att ha det gjort!


Mattes fina Ella och Tova! ♥

Sen tittade hela familjen på efter 10. När vi tittat klart så gick hela familjen ut och donade på framsidan. Alla löv och sånt borta så nu är snön välkommen. :) Mamma kom hit och jag tonade håret på henne som blev jättefint. Tog förresten in posten igår och då hade Robin och Oliver fått ett varsitt brev som innehöll detta:


Kort från deras mormor och morfar! :) Robin har "smakat" på sitt. Mina barn har verkligen tur som har de bästa morföräldrarna i världen. ♥


Vad har jag mer hunnit med dessa två dagar då? hmmm... sett klart alla Johan Falk filmerna! tvättat, städat, lagat mat... ja det vanliga! :)

Igår kväll hämtade jag två nya DVD spelare som vi beställt från Netonnet. Ny till barnens lekrum och en till vårat sovrum blev det.



Hittills idag har jag haft sovmorgon till 9:30 och käkat frulle! :)

Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0