Dopkort

Satt och tittade igenom kort från Robins dop som kusin Pernilla tog. Jag blev supernöjd men har lite svårt att välja vilka jag ska framkalla. Ska ha fyra som på Olivers... Iaf vet jag ett:


Jag tycker det blev riktigt bra! :)

Sen funderar jag på att göra en förstoring på mig och Oliver också. Men vet inte om jag ska ha färg eller kanske svart/vitt?



Kommentera gärna om ni har en åsikt! :)

Nya tempar på barnen:
Oliver 38,7 = en alvedon
Robin 38,3 = kanske snart en alvedon

Usch jag tycker synd om dem men de är vid gott mod åtminstone...


Kommentarer
Postat av: Zandra

Åh vilka fina bilder!! Mitt tips är svartvitt, jag ÄLSKAR verkligen det =) Fast det är fint vanligt också men det svartvita ger mig en myskänsla =) Hoppas barnen blir friska snart nu då. Puss och Kram

2009-10-13 @ 14:12:59
URL: http://zandraostergrenboqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0