Frisk mamma men sjuka barn :(

Hej hopp!

Imorse kände jag mig som vanligt igen. Helt frisk och bara liiite snuvig/hostig. Härligt!! :) Tittar på mina fina ungar i sängen och båda känns varma... :( Tar tempen som visar 37,5 respektive 37,6. Inga jättehöga grader men tillräckligt för att de är lite slöa. Mina stackars älsklingar! Ingen förskola/simskola för Oliver idag och Robin är ju hemma som vanligt iaf.

Mamma kom hit och fikade med oss tidigare vilket alltid är uppskattat. :) Mattias har åkt till kontoret och jag tar hand om pojkarna våra. Robin sover och Oliver tittar på barnprogram. Ska försöka läsa lite ur min bok nu tills Robin vaknar.


Mina gullhjärtan imorse... ♥

Hoppas ni alla mår bra och slipper sjuka!  ;)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0