Halloween

Hejsan! Vad har jag då gjort de senaste dagarna... hmm. I onsdagskväll var iaf Carro hit och promenerade med mig. :) Sen tittade vi på den Arga Snickaren och Greys Anatomy. Jag gillar verkligen att kunna pausa live tv!

Sen i torsdags då? Gud vilket dåligt minne jag har fått ibland! Men inget av stor inverkan kan jag ju ha gjort iaf... Just ja tog en 3 timmars promenad dels med mamma och dels ensam (Robin och hundarna var ju med såklart). Sen så tittade jag och Mattias på första Johan Falk filmen som var riktigt bra! (Oliver var på förskolan) Sen hade jag Mary Kay party här hemma. Hon ville att man bara skulle vara 4 st så det var jag, Anna, Linda och Jennifer. Köpte nån läppskrubb och creme som skulle var bra för torra läppar. En julklapp till mamma och farsdagspresent till Mattias blev det också! ;) Oliver sov hos Anna och Linda på kvällen och Mattias kollega John sov över här. De tittade på ishockey med en varsin dator i famnen, inte så vidare sociala så jag gjorde tidig kväller.

I fredags gick både jag och Mattias upp klockan åtta och åt frukost tillsammans - det händer i princip aldrig! Sen tog vi en morgonpromenad tillsammans innan han åkte iväg till kontoret. Mamma kom hit och bjöd på lunch. :) Sen hyrde jag Änglar och Demoner som också var riktigt bra. Mattias kom hem och tittade med mig. Sen kom Anna och Linda hit och lämnade Oliver och åt Tacos med oss. Vi fick lite blodad tand på Johan Falk så vi åkte och hyrde de tre filmerna till som finns att se just nu. Kommer två till den 4 nov!! Sen tittade vi på två stycken som var minst lika bra. :)


Mys till Johan Falk ♥

Idag har Mattias jobbat i princip all vaken tid. :( Jag och barnen åkte ut till Valbo köpcentrum för att hälsa på Scooby Doo (stavning?), men Oliver vågade inte. :) Sen vidare till Skogskyrkogården för att tända ljus på gravarna. Efter det åkte jag till Paulina och Rosanna för att lämna L&B kläderna som kom igår. Jag hade köpt tre bodysar till Robin, två par byxor till Robin, 1 pyjamas till Robin, 2 halvpolo:sar till Oliver, 2 par strumpor till Oliver och farsdagspresent till Mattias. ;) Sen åkte vi vidare till Bomhus kyrka för att tända ljus på grav och minneslund. Vi gick även in i kyrkan och tände ljus där...


Många barn ville krama Scooby Doo. :)


    


Åkte hem till mamma och pappa och fikade. Letade efter en pumpa men hittade ingen. :( Hade tänkt gröpa ur den med Oliver ikväll... Jag får titta på kort på förra årets pumpa istället! Efter att båda barnen nu somnat så ska jag titta på My bloody Valentine alldeles ensam...


Scary Halloween!!! Mohooohaaa ;)



Oliver med 2008 års pumpa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0