Hemma igen

Å satan vad kallt det är!! Inatt har vi sovit i full mundering... haha. Långa pyjamasbyxor och tröja iaf. Kom hem vid två och mötte min härliga mjuka kudde vid tre. Oliver ville gå till förskolan idag så det fick han. Själv är jag så jetlagad så helst vill jag bara sova tills imorgon bitti! ;) Thailand har varit helt underbart och fler resor kommer det med säkerhet att bli dit! Ska skriva mer och berätta när jag orkar. Oliver ska på simskola senare idag och själv är det upp packning som ska göras... svisch så var man tillbaka i det verkliga livet igen. :)

Ska mysa, slöa, sova? med Robin nu tills Oliver slutar och ska hämtas...

See yaa later!

Tre rolíga citat från semestern som jag kan berätta mer om sen:

"I always piss in the pool"

"I got a frog in my goat"

"Are there any monkeys at monkey Island?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0