Höstlovsvecka

Go kväll!

Idag började höstlovsveckan här i Gävle men inget som märktes på Fjärran Höjder idag iaf. Jag, Oliver, Robin och mamma åkte dit och badade idag. Det var så roligt och mysigt! :) Sen kom mamma, pappa och Mattias pappa hit och åt middag det bjöds på Flygande Jakop. Sen slöt även syster upp för de vankades ju ishockey på tv:n. Grattis Brynäs btw! Jag och mamma tog hundar och barn med oss under ishockeyn och gick en kvälls promenad. Nu har jag tvättat, plockat undan och dammsugit. Är såååå väldigt trött - måste sova men först blogga! ;)

Igår blev det iaf en visit till Valbo med barnen och även mor och far slöt upp. Jag köpte en massa känns det som...

Ny vinterjacka till mig
Ny vinterjacka till Mattias
2 par stumpbyxor (tjockare)
1 par leggings
1 linne
1 tunn kofta
Lego till Oliver
Träbok till Robin
Nån multi leksak till Robin
Födelsedagspresent till Gabriel
Hundpåsar :)
Krokar till mina bokstäver (Ska härma syster och Lindas fina idé, de har sin initial och en krok under vid sängen. Visar med bild sen!)
Ny vardagsrumsmatta! Å jag älskar den redan... slippa dammsuga varje dag...
hmm sen var det inte någe mer tror jag förutom en fulltank etanol då. :)

Vi åt lunch på IKEA och där var det aspackat med folk! Oliver fick leka i bollhavet medan vi shoppade och till hans stora förtjusning så jobbade ju faster hans där då. :) På kvällen bjöds det på mat hos Billy och Anna, världens godaste oxfilé och potatisgratäng. Sällskapet var ju såklart som vanligt outstanding! ♥

Nej men nu ska jag klappa igen för idag.

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Kul med shopping!

Tänkte ni också ha bokstäverna i sovrummet? Ja, visst är det fint :)



Hörs o ses, om inte annat, på torsdag!

Ha det så bra idag! Nu ska jag sätta mig o plugga.. är det tänkt iaf ;)



Puss o kram

2009-10-27 @ 07:49:13
URL: http://ventileringar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0