Många dagar sen...

Hejsan!

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade men det har varit full rulle! :) Jag tar lite dag för dag uppdatering.

Lördag:
Oliver hade avslutning på simskolan. Han var så duktig och fick diplom, badlakan, schampo, balsam och duschcreme (Barnängen). Han fick även märken men de hade han sen tidigare redan. På eftermiddagen kom Olivers farfar hit och tittade på ishockey, sen följde Oliver med hem dit för att sova över. Vid sex kom Anna(syster), Linda, Paulina, Rosanna, Anna och Hilda hit för lite tjejkväll. Vi åt mat, bastade, drack lite drinkar, lyssnade på gammal musik, dansade, flummade och skrattade! :) Det var skitkul och jag är tacksam för er alla girls! ♥


Mammas älskling! ♥

         
Rosanna, Anna och          Anna och Paulina ♥         Alla utom Rosanna som 
Linda ♥                                                                är fotografen ;)

    
Frozen strawberrydrink    Paulina hade bakat en himmelsk tårta
                                     Tänk er - choklad, hallon, maräng... mmm

         
Paulina ♥                        Paulina och Hilda :)          Anna ♥

Söndag:
Tog det bara lugnt på fm. Vid halv tre kände jag för att få lite tid ensam med Oliver. Ringde syrran och hörde om de kunde ha Robin en stund och det kunde de! Lämnade Robin, hämtade Oliver och ner på stan för kl. 15:45 började vår bio. :) Vi såg UPP och den var bra och rolig! Det var så mysigt att få vara med Oliver ensam en stund. Sen åkte vi för att hämta Robin och väl där blev vi bjudna på pannkakor! :)

Måndag:
Lena, Othilia och Pernilla kom hit och hälsade på efter lunch. Mycket trevligt och bör göras oftare. :) Mamma tog med sig Oliver ut på lite äventyr. Jag städade hela huset...


Gull Robin ♥

Tisdag:
Lämnade Oliver på förskolan och sedan träffade jag Rosanna och Edvin på öppna i Hemlingby. Det är kul att åka dit men jisses vad trött skrutt blir efteråt. När Oliver hämtats så dök Paulina, Vincent och Theodor förbi på välkommet besök. :) Vi tog en promenad till ICA och fikade lite kladdkaka sen... mums! Barnen lekte och vi snackade. Lite middag och sen hade vi Lingon och Blåbärsparty här hemma (något jag pinsamt nog helt glömt bort). Har ni inte fått en inbjudan så beror det på att jag själv lyckades glömma det... :( Men lite shopping blev det allt! ;)

    
Theo, Paulina och Robin   Vincent och Oliver tittar på film

Hittills idag har inte mycket hänt här hemma. Betalat räkningar, läst ut min bok medan Robin sussade. Ja det är nog vad jag gjort. :) Boken var för övrigt väldigt bra! Jag rekommenderar den för den som gillar lite kriminal roman stuk. Jag gillar nog allt som Liza Marklund skrivit och den jag läst heter En Plats I Solen.

Nej nu ska vi klä på oss ytterkläder och gå för att hämta Oliver!

Ha det fint!

Puss o hej!


Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt med ett så långt bildrikt inlägg :)



Kram!

2009-10-22 @ 08:24:16
URL: http://ventileringar.blogg.se/
Postat av: Paulina

Hej gums!! Fina bilder från tjejträffen, hohohi. Du måste maila mig alla bilder. PussPuss

2009-10-23 @ 22:58:29
URL: http://pollenlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0