Min fina familj!

Hej igen!

Nu är Robin vaken men på sitt allra bästa humör! :) Visar lite bilder på min alldeles underbara familj. ♥


Oliver är så rolig med sitt minspel... :) ♥


Han satte pensel bakom örat efter han hade målet. ♥ Plastpåsen skulle ligga på teckningarna för att de skulle torka? haha. Farmor fick dem i födelsedagspresent.


Min otroligt vackre man ♥


Robin på leklandet. ♥  Har jag förresten missat berätta att han numera kryper?


Dagens gullunge! ♥ Bilden är tagen alldeles nyss...


Jag är så tacksam för min familj! Min vackra, roliga och snälla man! De bästa, finaste och goaste barnen i världen! Ni är mitt liv och jag jag älskar er så oändligt att det gör ont ibland!  ♥


Pussokram


Kommentarer
Postat av: Zandra

Sötnosar! Ja alltså jag mena barnen...fast Mattias är la ganska söt han med ;P Ha ha ha ha ha!! Puss och Kram

2009-10-28 @ 20:20:14
URL: http://zandraostergrenboqvist.blogg.se/
Postat av: Sara Mälby

HAHAHA! Puss på dig! :)

2009-10-29 @ 07:49:15
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0