Nystädat

Mamma kom och hämtade våra barn efter lunch och tog med dem på marknaden i Stenebergsparken. Snabba var vi fram med dammvippa, dammsugare, rengöringsmedel mm. Vi hjälptes åt att städa hela huset och det tog oss ca 1,5 h, vilket team vi är!!! :) Så nu ligger jag i soffan och bloggar med Robin ätandes intill mig. Mattias har åkt iväg med Oliver på simskolan. Tänkte jag skulle titta klart på filmen innan den ska lämnas tillbaka.

Glömde förresten berätta att jag har sökt till högskolan. Så nu håller vi tummarna för att jag blir sjuksköterske student VT-10. :)

Tjolahopp!!!

....fan så nice tillvaron är ibland...


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad spännande att du sökt in :) Håller alla tummar och tår!

2009-10-10 @ 14:40:56
URL: http://ventileringar.blogspot.com
Postat av: Anonym

hej! så himla roligt med lite uppdateringar nu! jag har väntat med spänning. får man se nån mer bild från resan?



Kram!

2009-10-10 @ 16:27:52
Postat av: Hanna

hoppas du kommer in på högskolan...

2009-10-13 @ 20:06:35
Postat av: Hanna

hoppas du kommer in på högskolan...

2009-10-13 @ 20:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0