Övernattning

Go kväll!

Idag började jag dagen med en lååång sovmorgon. Blev väckt kl. 9:20 och det var verkligen skönt. :) Vid 10 kom Sara och Leo hit och hälsade på. Mycket trevligt var det och jösses vad han blivit stor Leo, så mycket fint hår på lilla huvudet! :) Sen skjutsade jag syrran till sjukhuset. Hon skulle hämta en skena till sitt skadade knä, det kostar att ligga på topp ibland. Vi lunchade och sen följde vi med hem till Anna och Linda. Nu på eftermiddagen så kom Samuel och Simon hit för att sova över. :) Oliver har tjatat varje dag nu hela veckan om att de ska få sova över. Igår frågade han mig lite fint:
- Mamma är Robin frisk nu?
-
Ja det är han...
-
Bra då kan Samuel och Simon sova hos mig!
Haha... ibland är han rolig mitt hjärta! :) Vi tycker självklart det är jätteroligt att de vill sova över hos oss. Men inte när man är sjuk och mitt i en jobbvecka, därav att vi sagt nej tidigare i veckan då han tjatat. Iaf så ringde jag till Jennifer (grabbarnas mamma/min kusin) och frågade ifall de ville/kunde och det gick bra! Vi har bakat egna pizzor ikväll som blev supergoda och grabbarna fick göra sina egna. Sen har de busat, dansat och lekt till max. :) De fick mysa lite i soffan med barnprogram och godis bilar. Nattningen gick hur bra som helst och efter två sagor + två sånger så sov de allihopa. :)


Garnering till pizzorna

    
Simon och Samuel           Oliver bakar pizza

    
Samuels pizza         Simons pizza


Killarna myser i soffan ♥

Nu på kvällen har jag bakat lite källarfranska till frukosten imorgon. Hoppas att de är goda! :)


Källarfranska

Jag bör nu gå upp och sova eftersom det är fyra barn här imorgonbitti! ;)

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag var intresserade av dina skor :) Aurora har reden skor till vintern, kör på kavat till henne. Hade såna förra året och var kanon nöjd hehe. Kram

2009-10-17 @ 12:22:10
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Madelene

Ja dte är skit svårt att släppa kontrollen, men jag skulle kunna tänka mig att dte blir något lättare när man har 2, för då är det 2 st som behöver ens uppmärksamhet hehe. Dom var riktigt fina iaf, måste snart köpa nya vinterskor. Kram

2009-10-17 @ 13:21:25
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: pillan

Så söta dom är grabbarna :)



Puss o kram

2009-10-19 @ 22:53:00
URL: http://pickibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0