Shopping nerven ryckte

Hejsan!

Nu har jag varit hemma hela veckan och det längsta jag rört mig är till Ica för inhandling av mjölk och frukt! :) Eftersom Robin varit feberfri och väldigt pigg idag så bestämde jag mig för en snabb tripp till Valbo. (Robin hade lite temp direkt när han vaknade men sen har han varit fri) Jag ville ju köpa nya skor till Oliver och det lyckades jag med. Det blev även ett par nya skor till mig och ett par jeans och en enkel svart tröja. Jag sa till Oliver att om han hjälpte till och valde ett par skor till vinter som han lovade att använda så skulle vi gå till BR sen. Oliver verkligen ogillar att byta skor. Han är jättekänslig och gnäller för minsta lilla om de inte är perfekta. Han har iaf länge älskat att gå in på BR och spela tv-spelet som man kan prova där. Jag tyckte att han varit otroligt duktig med sko köpet + hela veckan nu när vi bara varit hemma. Fick ett nyck och tyckte han var värd att få det där spelet nu. Jag frågade om han ville ha det och gissa om han blev glad. Han verkade tro att jag skojade först...haha. Efter det inköpet så tyckte jag att Robin med skulle få något. För även om spelet var till båda så kommer det ju ta ett tag innan Robin kan få glädje av det. Vi gick in på Hemtex och köpte sängkläder och ett badlakan till Robin där. :) Sen fikade vi lite grann och åkte hem. Just nu är det ishockey här hemma på tv:n och det verkar sluta dåligt för Brynäs...

Visar lite bilder på dagens inköp:

    
Jeans - KappAhl              Tröja - KappAhl

    
Olivers Viking skor          Mina skor - Eurosko
- Eurosko         

    
Robins sängkläder/         Oliver med sitt nya spel!
badlakan - Hemtex         (Han visar tungan på ALLA kort nuförtiden ;))

Det gick förresten jättebra att knäppa kort idag på förskolan. :)

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Superfina skor!

Är dom fodrade och vad är prislappen på?

2009-10-15 @ 21:09:16
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0