Slappar bara?

Hejsan!

Igår hände inte mycket här hemma. Först frukost sen lämna Oliver på förskolan och sen bara hem och slappa med Robin. :) Hämtade Oliver och bakade chokladbollar med honom. Lagade middag (sej & potatis m vitsås) sen bad av båda barnen. Mattias fick ta badet och under tiden åkte jag och handlade med mamma. Äntligen fick jag ta med kompostpåsar hem, vi var inne på den sista nu... När man bor i hus så måste man ju hämta påsar från ICA och "vårat" ICA har inga. Men igår handlade vi på Fjällbacken så då togs det med fyra buntar hem. :) Sen var det ju bästa TV kvällen i veckan igår! Börjar med Desperate Housewives följs av Christine och avslutas med Brothers & Sisters. Ikväll är det Arga Snickaren på TV och det gillar jag med. :)

Idag har NBJ kommit hit och rivit taket mellan huset och garaget. De ska sätta upp ett nytt och blir nog klara på fredag trodde de. Great! Senare så ska vi iväg till kusins man Tony och fira honom på 35-årsdagen. Annars så ska jag bara slappa idag med. Robin har ju sovit i 45min nu så han vaknar kanske snart...

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0