Söndag

Hejsan!

Nu är det inte ofta jag uppdaterar, men Robin sover ju inte lika ofta längre heller. Jag vill inte sitta med datorn när han  är vaken. Går inte heller för den delen då blir han skitsur! ;)

I fredags var vi iaf på leklandet vid kryddstigen och det var riktigt bra, barnen tyckte det var jättekul. På kvällen kom Gina (en lagotto) hit och blev trimmad. Jag tycker det är kul att klippa hundar och samtidigt få prata om mitt tyvärr alltför passiva hundintresse. Herregud tänk hur man åkte land o rike runt innan barnen på diverse hundsammankomster! Sen är ju en 500 hundring till familjekassan alltid välkommet.... ;)

Igår så var jag med Paulina, Rosanna och Helena till Valbo på loppis. Hittade inget men det var kul att titta. Sen åkte jag och Paulina till Köpis där det införskaffades en present till Mattias mamma som fyllde år igår, GRATTIS SVÄRMOR! :) En sväng på Vero Moda blev det också där ett par leggings fick följa med hem. Mattias hade innebandy match så då åkte vi lite tidigare till kalaset. Mattias kom dit men sen åkte han vidare hem till Johan på grabbkväll, idag är han dålig! ;) Rosanna, jag och barnen åt middag på Max och sen åkte vi hem till oss. Tittade på film, pratade och åt lite snacks. Väldans kul att ha så trevligt sällskap var det! :)

Idag tror jag att vi ska en sväng till IKEA. (jag och kidsen)

Puss o kram!

ps: Har ni ställt tillbaka klockan 1 h? :ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0