Torsdag

Hej hej!

Oliver still frisk! :) Robin bättre men still feber. Ser ut som att det blir friskstuga vilken dag som helst nu. Känns skönt! Idag bäddade jag ner Robin i vagnen strax innan 10 och tog en promenad med Oliver till förskolan. De skulle knäppa kort idag, och ringde igår och sa att om Oliver inte skulle komma på tors så fick han jättegärna komma och vara med på kort iaf. Klart killen ska vara med på kort det är ju bara en gång per år! ;)

Robin somnade i vagnen och sover på altanen nu. Skönt för honom att få andas lite frisk luft också! Oliver och jag myser och gör just ingenting.

Skulle verkligen behöva köpa nya vinterskor till Oliver. Trodde han skulle kunna ha de som han hade förra året i nån månad nu. De var ju fortfarande jättestora i slutet av säsongen! Igår när jag skulle gå kvällspromenaden med hundarna så tänkte jag ta med mig Oliver. Han behövde få komma ut i friska luften han med efter isoleringen här hemma. Det var kallt så vinterskorna på, men de var för småa! Han följde med iaf fast med raggsockor och gummistövlar. :) Jag ska köpa ett par Viking Discovery Goretex till honom. Älskar Viking skorna! Oliver har ALDRIG varit varken kall eller blöt om fötterna i dem.

Nej nu får det var slut dravlat! ;)

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0