Världens BÄSTA mamma!

God dag!

Igår kväll började jag känna mig ganska så hängig efter en hel dags hostande, klockan 21 gick jag upp för att sova. Undrar när det hände senast? Iaf så vaknar jag flera ggr i natt av hosta och varje gång så känner jag mig mer sjuk. När Oliver vaknade klockan sex imorse kände jag mig riktigt dålig... Robin väcktes av Oliver och han hostar och snorar ganska mycket han med. Jag är riktigt svag och orkar inte lyfta Robin så Mattias måste hjälpa mig. Mattias har varit vaken till halv fyra eller fem och jobbat, jag kommer inte ihåg vad han sa för tid exakt. Känner mig något desperat över att gå upp och koka gröt... Ringer mamma klockan sex på morgonen och frågar om hon är på väg till jobbet, det är hon inte. Frågar om hon har lust att komma förbi senare och hjälpa mig med barnen eftersom jag är sjuk. Min kära mamma kliver in genom dörren 10 min senare. ♥ Hon säger åt mig och Mattias att gå upp och lägga oss igen. Hon undrar bara vilken gröt hon ska koka. Hon kommer upp med Robin när han är hungrig. Han äter och somnar en stund sen när han vaknar tar hon honom igen. Robin lämnas igen för att äta och då går Mattias upp. Robin somnar igen och mamma tar med sig Oliver hem till dem. Jag och Robin är vakna nu efter ca 15 timmars sömn. Har tagit två panodil och känner mig skapligt pigg faktiskt.

Tusen tack underbara mamma! Vet inte vad vi hade gjort utan dig idag! Jag Älskar Dig! ♥

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Annelie mormor

tack vad du är gullig. Älskar dig också.

2009-10-13 @ 09:03:39
Postat av: Anonym

hmm,kan man få låna din mamma eller hon kanske vill adoptera mig?? puss puss

2009-10-13 @ 19:36:24
URL: http://pollenlina.blogg.se/
Postat av: Sara Mälby

haha... puss puss

2009-10-14 @ 11:49:36
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0