Bad och shopping

Hejsan!

Idag började vi dagen med frukost buffé och bad på stranden. Blev ganska stora vågor och ett regnmoln började skymta. Vi packade ihop och begav oss hem till hotellet för lunch, precis när vi ätit klart öppnade sig himlen och vi fick uppleva vårt första monsun regn. Det öste ner i ca 30 min sen var det över. :)

Sen åkte vi in till Phuket Town för att gå på shopping center. Vi gick igenom kanske 10% på 5 timmar! Billigt och mycket att välja bland. Vi köpte lite grann. Vi intog en middag och åkte hem för att göra kväller.

Maten är god men ganska så stark. :)

Imorgon ska vi bada (om vädret är okej) och sen ska vi på marknad. Det ska bli spännande men jag överlåter prutningen på min äkta hälft... haha

Nu är klockan ett på natten här och jag måste nog sova...

På fredag så ska vi ev åka och bada vid ett vattenfall!

Bye Bye! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det är riktigt skönt att ha henne hemma :)



Skulle hälsa o tacka så mkt för present till Othilia, från Lena o Tobbe.



O ni har det underbart förstår jag?! :)



Pussa Oliver o Robin från oss!

Puss o kram

2009-09-24 @ 18:52:19
URL: http://ventileringar.blogspot.com
Postat av: Pillan

hej på er.



Hoppas att ni har det underbart skönt och kanon väder ni får ta och njuta lite till mig också :)



Puss o kram

2009-09-25 @ 16:50:30
URL: http://pickibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0