Bättre :)

Hejsan!

Idag är Robin mycket bättre. Han skrattar, leker och är feberfri! :) Det är sååå skönt och jag tycker det känns hoppfullt. Lite snorig och hostig är han men inget extremt och han verkar inte alls brydd.

Igår sov Oliver över hos sin kära Linda. Han hade packat en väska med leksaker och var redo att gå så fort hon kom... haha, men jag hade inte packat pyjamas, kläder, tandborste osv. Han var en aning otålig medan jag packade. ;) Pratade nyss med Linda och de hade det bra såklart!

Idag är det en massa to do´s att göra inför resan. Började i väldigt lite skala redan igår. Jag gillar listor och ska skriva en nu. Det är sällan jag glömmer något när jag skrivit en check lista.  


Söt skrutten alldeles nyss! Nu sover han. :) ♥

Ha en bra dag!

Bye Bye!


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Va skönt att han mår bra. Edvin blev snorig och så idag så nu är det väll hans tur. Kommer du ikväll?

2009-09-18 @ 12:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0