Update Thailand

Hejsan!

Igår var det ganska dåligt väder med regn hela dagen (några uppehåll). Men det var välbehövligt för oss alla att få en dag fri från stekande sol och värme. Jag, Mattias, Oliver, Robin, Billy och Anna hyrde en taxi hela dagen och åkte till ett naturreservat. Vi tittade på Gibbon apor och gick i typ tropisk skog fram till ett vattenfall som var otroligt vackert. Sen åkte vi till shopping centret för mat och Starbucks.

Anna och Linda... kanske kanske vi ska öppna ett i Gävle? ;)

Vi skulle även besöka ett akvarium men de hade stängt tidigt eftersom kungens son skulle göra ett besök där. Här i Thailand så värdesätter man kunga familjen mycket högt.

Idag så har det varit perfekt väder. Vi hyrde en longtail båt och åkte ut till en ö där vi badade, snorklade och solade hela dagen. Oliver och grabbarna byggde en grop och fångade små krabbor. Oliver fångade jättemånga med bara händerna... skulle jag aldrig göra!! :) På kvällningen så gick min familj ut och åt middag och sen har vi shoppat lite. Badbshorts, 2 linnen, pikétröja, t-shirt, kylskåpsmagnet, ritblock och ryggsäck för summan av ca 370 SEK! De andra i gänget åkte till Patong för lite shopping och party! :)

Just nu svider det i mina ögon av trötthet så jag ska nu slå igen mina två blå! ;)

BYE!


Det är så härligt som det ser ut! Oliver vid "våran" beach...

Kommentarer
Postat av: Linda

Är helt på ideen med Starbucks ;)



Härligt att höra lite från er, låter som ni har en underbar tillvaro! Spännande att åka runt lite o se, hoppas ni knäpper en massa kort!



Vi längtar efter er!

Många kramar

2009-09-26 @ 18:21:11
URL: http://ventileringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0