Fixardag

Goddagens!

Idag är det fixardag på Olivers förskola. Alla föräldrar och barn som vill/kan kommer vara där och dona. Vi kommer självklart alla i familjen att vara med. :) Alla tar med sig sånt man kan avvara och vi städar upp också. Det är utemiljön som behöver lite lyft, även fast jag tycker den är väldigt bra redan. Jag vet att det bl.a. ska byggas en miniaffär och en hinderbana! :) Känns såå bra att våra barn (Robin står ju i kö dit from nästa höst) hamnat på en sån bra förskola. Engagerade föräldrar och personalen är fantastisk på alla sätt och vis!

Idag har det inte blivit någon längre promenad som planerat. :( Jag har dragits med en gigantisk vattenblåsa på högra hälen hela sommaren. Den kommer och går i ett känns det som. Förhoppningsvis så känns den bättre framåt kvällningen. Efter fixarkvällen så ska jag iaf försöka ge mig ut på en längre promenad. (korta måste jag givetvis gå iaf eftersom jag har hundar men det förstår väl alla hoppas jag)

Robin myser i min famn just nu och strax ska vi hämta Oliver från förskolan. ♥

Hoppas ni mår bra! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0