Härliga Thailand!

Japp då var vi framme i paradiset! :) För finns det ett paradis på denna jord så är vi där nu... Flygresan gick bra och inga väskor försvann, ingen vagn heller Linda! ;)

Igår när vi kom fram så nakaldes det drinkar i baren (inte för mig då) och ett dopp i poolen. Sen middag ute och det mina vänner är superbilligt här ner! 2 förrätter, 3 måltider, 1 flaska vatten, 2 läsk och 5 drinkar för ca 200kr!

Idag har vi varit och badat på stranden (ca 30grader i vattnet) kristall klart och underbar strand. Sen har jag unnat mig en body scrub med papapya och kokos, en royal thaimassage. Jag gjorde det på hotellets SPA till en ganska dyr penning om man jämför med kringliggande ställen. Men endå-300kr! Det tog 1h och 45min... Sen var det lite bad i poolen och middag. Jag, Mattias och barnen sitter nu på hotellrummet och de andra har åkt till ett shopping center. Oliver älskar detta ställe och har fått gjort en henna tatuering på armen - en drake!

Nu ska jag ta hand om en liten go Robin som vaknat och vill käka lite tror jag! :)

Ha det bra hemma och mamma du skulle älska Thai massage! ;)

Puss puss och hej!

ps: ska lägga upp lite bilder när jag orkar :ds

Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh, vad härligt att höra från er :)



Skönt med vagnen ;) Är förresten inte ett dugg avundsjuk på er. Inte alls.. Såhär i grått o regnigt Sverige-väder.. Hehe



Pussa på småskruttarna o njut av paradiset!



Massa kramar

2009-09-22 @ 16:11:53
URL: http://ventileringar.blogspot.com
Postat av: Zandra

Gud vad härligt det låter =) Jag hoppas verkligen att ni får supermysigt!! Hälsa alla så hörs vi när ni kommer hem =) Puss och Kram

2009-09-22 @ 19:50:57
URL: http://zandraostergrenboqvist.blogg.se/
Postat av: Annelie mormor

Hej härligt att höra att det är bra. Anna är hemma nu resan gick bra. Vart det bra i centrum idag. Är det bra mat. Pussa gullungarna från mormor och morfar.

2009-09-23 @ 19:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0