Idag kommer Mattias hem :)

Hejsan!

Idag kommer då Mattias hem. Vi ska hämta honom på tågstationen vid fyra, antar att han ringer om exakta tiden när han landat på Arlanda. Oliver saknar honom jättemycket... Jag och Robin med men det är nog svårare för Oliver ändå.

Jag ska lägga upp före- efter bilder ikväll på min överraskning, så kan jag ju säga vad Mattias tyckte om den med. :)

Igår var mamma och pappa hit och åt med oss. Jag kände mig riktigt risig igår... Tänk vilken underbar familj man har! Mamma, pappa, Anna och Linda har varit till stor hjälp den här veckan då Mattias varit borta. Inte för att det inte gått bra att vara själv med barnen för det har varit hur enkelt som helst! Meeeen är man sjuk så som jag varit så är det skönt att kunna vila upp sig lite grann på dagarna också när man vet att någon annan finns till hjälp. Slutligen - Det går bra att vara själv men nog vill jag hellre ha min man hemma allt! ;)

Igår hyrde jag och Oliver filmer. Hade lite kvällsmys han och jag efter att Robin somnat. Oliver hyrde Bolt. Sen gick vi upp och läste, berättade sagor för varandra och sjöng! Härligt avslut på dagen. :)

Näe nur har Robin sovit jättelänge så det är nog snart dags att försiktigt kolla om han vill vakna. För mig och Oliver är det lunch som gäller.

Förresten så gjorde jag mer smakportioner till Robin igår. Blev 18 stycken. Hans smakportioner är ca 3 till 4 teskedar. Vill inte att han ska äta för mycket och bli van med det innan Thailand, för det är väldigt smidigt att bara kunna ge honom bröstet när man reser sådär.

Ha nu en trevlig helg!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0