Linda 24 År!

Idag har vi varit på kalas hos Linda som fyllde 24 år! Stort grattis till en av världens härligaste människa! ♥ Det var gott fika och trevligt sällskap. Jag blev kvar sist och åkte inte hem förrän halv nio tror jag? Robin somnade i min famn och Oliver mös mellan Anna och Linda. Vi snackade nån minut och sen upptäckte vi att han somnat. :) Lill hjärtat! Han somnade vid sju så det blev ett ganska långt snack sen. ;)


Tidigare idag så var jag, barnen och mamma ut till Valbo. Vi käkade lunch och jag handlade lite grejor som vanligt. Shopaholic?? ;) Jaja det blev iaf en hylla/hängare till Robins ytterkläder vilket var behövligt sedan en tid tillbaka. Sen har jag införskaffat lite saker till en överaskning åt min man (mig också iofs). Nu när han åker till Malta så ska jag och Oliver göra den klar tills han kommer hem. Jag kan inte skriva allt för mycket utifall han nu läser... han gör ju det ibland iaf.

Nu ska jag sleepa lite grann..

Imorgon så ska jag, Mattias och Oliver gå på bio - Nicke Nyfiken 2! Robin ska vara hos mormor och morfar under tiden. :)

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0