Mattias på Malta och sjukling hemma...

Idag klockan 10:06 gick Mattias tåg till Skavsta flygplats. Just nu borde han sitta på planet mot Malta. Imorgon ska han spela Malta Open och vi håller tummarna att han sitter på finalbord dagen efter. Sen på onsdag ska han titta på Malta-Sverige så det blir nog kul. John är med och reser så han är inte ensam ute i stora vida världen! ;)

Här hemma har Oliver feber. :( Tempade honom imorse med ett resultat på 38,7 grader. Han fick en panodil och nu är febern nere men han tog en 3 timmar lång power nap kring lunch. Han har sitt täcke i soffan och myser mitt gullhjärta. ♥

Syrran och Linda kom hit och hämtade Robin för att ta med sig honom en sväng ut till Valbo. Nu är de snart hemma igen och då är nog min lillskrutt hungrig. :) Det var skönt att få ro om Oliver en stund ensam nu när han är hängig. Sen har jag gjort klart ungefär halva överraskningen skulle man kunna säga...

IDAG fyller min kära vän Zandra 25 år! Stort grattis på din dag!! :)


Zandra när hon sov över hos mig kvällen innan min bröllopsdag!
Hon var ett otroligt stöd och gjorde mig fantastiskt vacker! :)

Ha en bra söndag!

Bye!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Tack för din gratulation och för de fina orden, gissa vem som sitter och gråter nu då ;) Vilken lipsill jag är =) Puss och kram på dig hjärtat!!!!!!

2009-09-06 @ 16:54:25
URL: http://zandraostergrenboqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0