Min bebis är sjuk... :(

Lille Robin är sjuk! Igår när jag kom hem efter promenaden med Zandra, så gick jag upp och lade mig och läste bredvid Robin direkt. Han sov men andades väldigt ansträngt. Efter nån timme tog jag upp honom och tog tempen - 37,2. Han vaknade till och var jätte ledsen, hes och hostig. :( Ringde sjukvårdsrådgivningen som sa att jag skulle boka en tid på hälsovårdscentralen idag. Om han blev sämre så skulle jag bara åka upp på akuten. Just nu sitter jag med Robin i famnen och väntar på att de ska ringa upp. 1 h 40 min är ganska lång tid att behöva vänta på att bli uppringd? Iaf så satt jag vaken med Robin i famnen hela natten, han lyckade somna några ggr och sov ca 20 min. Som den oroliga mamma jag är så satt jag bara och lyssnade på honom så han inte skulle bli sämre. Klockan sju imorse tempade han 38,0 och har hållt det sen dess. Mattias tog honom en timme då så jag skulle få sova. Eftersom HC öppnar åtta så kunde jag inte sova längre än så. (vet att Mattias klarar det med, men min älskling är sjuk för första gången i sitt liv)

Nu ringde de upp från HC och klockan 13:25 fick vi en tid hos läkaren. Mammas lilla älskling...

Nu när Robin sover i min famn så ska jag passa på att bara vila...

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0