My day

Hej hopp!

Satt nyss och tittade på Svenska Hollywood fruar och jag säger då de... omg vilka människor! Kanske dömer lite hårt nu men ytliga och korkade skulle jag vilja säga. Lätt att döma efter 45 min på tv men antar att tv3 även vill vinkla det lite så. Kul var det iaf och jag kommer att se fler avsnitt. Det hade premiär i måndags och då missade jag det, såg det på tv3play via datorn istället. 

Ikväll ska jag iväg med girlsen och äta/snacka på Harry´s. Det ska bli riktigt kul och jag längtar! :) 

Skrev nästan klart min lista idag så imorgon kan jag pricka av och packa klart. Ville inte packa idag för jag ville mycket hellre mysa med mina barn. Vi har lekt, kramats och pussats istället för tråkig packning... :) Har tvättat lite mellan varven också...

Jag har förresten slutat med att stryka ALLT också. Herregud vilken tid det tar! Vill mycket hellre vara en pigg mamma och lägga den tiden på barnen. Stryka kan jag göra med det som måstes, så det så! Det känns faktiskt som en befrielse.

Ja nu ska det serveras middag till Oliver och Mattias. Själv ska jag ju äta ute...höhöhö

Hejs svejs! 

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hollywood fruarna är fan inte kloka =) Så jävla roligt att titta på sånt där tycker jag =) Bra att du slutat stryka ALLT, då får du ju mer tid över till att prata med mig i telefonen ;P Hoppas ni hade kul när ni var ut. Puss och Kram

2009-09-19 @ 11:11:10
URL: http://zandraostergrenboqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0