Mysigt?

Hej!

Idag låg jag och Robin på golvet och lekte. Han ligger på täcket men lyckas lägga en jättekräka alldeles utanför på golvet. Jag flyttar honom en bit och går iväg för att hämta något att torka upp med. När jag kommer tillbaka (10 sek senare) så har han kravlat tillbaka och ligger och vevar med båda armarna och händerna i kräkset. Mysigt? Iiiinte särskilt... :) Bara att tvätta barnet och byta kläder.

Annars har jag varit iväg med mamma och köpt ett års present till goa Othilia idag. :) Jennifer och barnen var förbi en sväng på fm. Simon hade fått en fästing på halsen som vi hjälptes åt att ta bort. Otäcka kryp det där! Men lill killen var superduktig!

Idag blir det slömiddag här hemma - spagetthi och köttfärssås.

Ikväll promenad. :)

Börjar btw känna ett tryck i bihålorna av den här satans förkylningen. Inte nu! Bara jag är pigg tills på söndag då vi åker...

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hej. Är du inte frisk ännu? Jobbigt, hoppas det hinner bli bra tills ni åker iaf. Du får ta och ringa hälsocentralen då. Puss mina älsklingskillar från mig. Puss och kram Anna

2009-09-16 @ 17:50:25
Postat av: Zandra

Tack för presenten och promenaden sötnos =) Tacka Mattias också ;)



Puss och Kram

2009-09-16 @ 23:14:34
URL: http://zandraostergrenboqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0