Onsdag

Hejsan!

Har lämnat Oliver på förskolan idag. Just nu sover Robin och jag njuter av att bara få vara i lugn och ro. :) Men jag gissar på att jag inom ett tag kommer vara och pussa på skrutten så han vaknar och myser med mig. ;) 

Igår så gjorde jag klart den sista touchen på min överraskningen. Sen städade jag hela huset också, duschade efteråt och kom i säng kl. 1! Känner mig trots det väldigt pigg idag. Man skulle kanske kunna säga att jag sovit gott... ;)

Anna och Linda åt middag hos oss igår. Anna åker två veckor till Kina idag och tre dagar innan hon kommer hem så åker ju vi till Thailand. Kommer sakna min älskade syster! :( Men Linda får vi ju träffa iaf!

Ikväll så ska jag på Mary Kay party hos Paulina. Jag ser fram emot det! :) Känner verkligen att jag behöver lite hudvårdsprodukter faktiskt.

Förresten så åkte Mattias ur på 17 plats i Malta Open. :( Men han var nöjd över placering trots att det kändes skittråkigt. Idag ska han på fotbollen (Malta-Sverige). Vi saknar honom nu men han är ju snart hemma. ♥


Nu vakna lill hjärtat mitt! :)


Bye!


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Vi syns ikväll. =) Ska du ta med Robin?

2009-09-09 @ 12:08:42
URL: http://rossanna.blogg.se/
Postat av: pillan

Hej men det var ju en bra placering iaf tycker jag :) Men nu börjar jag bli väldigt nyfiken på dendär överaskningen ;) Tänkte också fråga om ni tänkte komma förbi och fika nått på lördag, tommy fyller 25 då ? Puss och kram

2009-09-09 @ 15:53:41
URL: http://pickibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0