Överraskningen - Nytt sovrum

Hej!

Min överraskning till Mattias var ett nyrenoverat sovrum (vi målade iofs om det när vi flyttade hit för 1,5 år sedan men jag har inte riktigt trivts med färgen, men nu så!) Han tyckte det blev jättebra och tyckte att jag varit duktig iaf. :)

FÖRE

         

UNDER

         

EFTER

         

Sen har mina Mary Kay produkter kommit också. Det var Satin Hands som gör händerna underbart mjuka och fina. Å sen var det någon cellulit creme som ska hjälpa mot celluliter och även bristningar. (innehöll något med nässlor)



Mattias hade köpt presenter från Malta åt oss också. ♥

         
Nalle Puh och Nasse             Ljushållare med nallar
med sugploppar åt Robin.     och en underbar text till mig.

Oliver fick en BEN 10 alien leksak, men den hittade jag inte på nu. Han var väldigt glad iaf.

Önskar alla mycket kärlek och ta hand om varandra!



Kommentarer
Postat av: Zandra

Vad fint det blev =) Ta hand om er <3

2009-09-12 @ 23:26:16
URL: http://zandraostergrenboqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0