Snabbis

Hejsan!

Hinner bara med en snabbuppdatering för Oliver ska hämtas på förskolan kl.14. Det är hans första dag nu efter sommar ledigheten. Han var överlycklig men orolig för att jag skulle stanna... haha

Oliver när vi stannar bilen på parkeringen
- Okej mamma får jag hej då pussen nu?
- Ja men mamma ska följa med dig in.
- Okej men du får bara lämna mig, inte stanna!

Haha han är bra söt ibland mitt hjärta. Efter jag lämnat skatten så hämtade jag syrran och Ozzy, vi åkte till Hemlingby och gick 6 km. (något jag ska göra till rutin de dagar Oliver är på förskolan) Gillar att gå i spår så jag vet hur långt jag gått. Nu har jag ätit lunch som sagt och ska hämta Oliver. Vi ska gå förbi syrran och Linda och hälsa på en snabbis, sen handla lite och middag. Egna hamburgare ska vi göra - inspiration Zandra. ;)

I lördags var vi på Gröna Lund! Det var hur kul som helst! Tack Anna, Linda, Sussi, Ninni, Hampus, John, Mattias, Oliver och Robin för en fantastisk dag! ♥

Söndagen segades bara...

Igår var Matz, Zandra och Lia här på besök och det gillar vi. :) Barnen lekte och vi vuxna fick prata lite och umgås. :) Mamma var med här igår och tog med Oliver på en cykel tur.

Nej nu måste jag kila iväg med en sovandes Robin i vagnen... Ikväll är det tupperware party hos Rosanna på agendan! Skoj! :)

Hejs svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0