Thailand!

Here we come!!! Eller ja snart iaf. :) Ikväll vid sju styr vi kosan mot Arlanda och Thailand. Igår em/kväll kom första känslorna av resfeber. Det ska bli otroligt skönt att bara få vara med familjen och goa vänner! ♥ Men vi kommer såklart att sakna alla kära här hemma med! 15 dagar med mycket sol, bad, god mat och skratt är vad vi hoppas på. Men man får väl så kul som man gör det, eller hur?

I fredags var jag då ut och åt med Anna, Rosanna och Paulina på Harry´s! God mat och mysigt ställe må jag säga. Och ååå vad jag gillar mina tjejer. Tack för en trevlig kväll, är så glad att ni finns! ♥


Igår (lör) så var vi på simskola med Oliver och sen vankades det tacos hos mor och far. Gott och trevligt var det som alltid! ♥ På kvällen städade jag hela huset/tvättade/packade liite och så.

TILL TJUVAR: Carro och Thomas kommer att bo i vårat hus och ta hand om hundarna medan vi är borta! Gör er inget besvär. ;) haha. Vi är förresten väldigt tacksamma att de tar hand om hundarna åt oss!

Här kan ni kolla vart vi kommer att bo i Thailand!

Jag kommer att ha internet på rummet så några blogginlägg ska det väl bli där borta! :)

Nu ska jag packa klart och sen ta ett lååångt bad tror ja!

Bye bye!





Kommentarer
Postat av: hanna

ja är lite avis,,ha en trevlig semester

kram

2009-09-20 @ 18:00:17
URL: http://mysmamma81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0