Tidig morgon

Idag gick vi upp klockan 5:20... Som tur var så hade jag stupat i säng i tid igår. :) Både jag och Oliver är små hängiga dock. suck. Men Oliver är feberfri och hostar, snorar ganska lite faktiskt. Han har haft sin topp och blir bara bättre nu åtminstone.

Idag så ska vi ut till Hofors och knäppa kort på Robin. (Den Svenska Porträttklubben) När Oliver var liten så höll de till i stan men flyttade ut dit. Känner att det ska vara rättvist och så var jag supernöjd med korten också. Jaja kan bli kul med en liten roadtrip. :) (Tack för GPS) Sen ska jag shoppa lite idag också...

Nu måste jag börja med lunchen. Vi åker vid 11:30 så det måste ätas innan det.

Nu är det inte mycket kvar att göra med överraskningen. :)

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0