Trött

Är vad jag är nu!! Ikväll har jag och Mattias varit på bio bara vi två. :) Vi såg Harry Potter - halvblodsprinsen. Den var inte en av de bättre i serien men okej. Barnens faster satt barnvakt och det tackar vi såklart för! :) 

Idag åkte inte jag och syrran till Hemlingby. Mamma frågade igår om vi inte ville gå här i Bomhus. Vi har ju ett fint 4 km långt elljusspår några minuter ifrån mig! Klart vi ska uttnyttja det som finns oss så nära till hands. Spåret går som en åtta och varje "ring" är 2 km långt. Vi gick åttan och så tog vi ett varv extra runt Rudsjön (den nedre ringen).  Så det blev 6 km idag med - skönt! Å idag var det inte lika kladdigt ute som det var igår..

Mina ögon håller på att slå igen nu, så det är dags att säga natti natti! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0