Utvecklingssamtal

Idag har vi varit på utvecklingssamtal på Olivers förskola. De ville mest höra vad vi tyckte om deras verksamhet, kvalitén osv. Vi är så himla nöjda så det gick fort. Vi pratade även om Oliver och det var bara gott att höra. :) Mamma satt barnvakt här hemma under tiden. När vi kom hem så satt jag och Oliver en bra stund i sandlådan och byggde sandslott och bara pratade med varandra. Riktigt mysigt! Sen var det middag och besök av Jessica och Michel. Så himla kul att få träffa Jessica oftare tycker hela familjen. (Michel också för den delen) ;)

Robin somnade under deras besök och sover fortfarande. Jag och mamma hade bestämt att vi skulle ta en cykeltur på kvällningen. Sagt och gjort så satte jag mig på cykeln med Oliver bakpå och tog en timmes cykling med mamma. Oliver tyckte att det var jättekul och sa att jag var jätte bäst på att cykla! haha. Ja söt och rolig det är han min son!

Mattias har åkt iväg till kontoret och jobbar. Lite halvtråkigt för mig men jag ska passa på att läsa i lugn och ro. :)
 
Imorgon är det förskola för Oliver, öppnis för mig och Robin, sen simskola för Oliver. En fylld dag!

Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0