Vår dag

Hej!

Idag lämnades Oliver på förskolan strax efter nio. Efter det fixade jag med lite smågrejor hemma för att sedan åka vidare till öpnna förskolan i Hemlingbys kyrka. Där träffade jag Rosanna, Edvin, Paulina och Theodor. Det var mycket mysigt och trevligt där. :) Efter de stängde så åkte vi vidare hem till Paulina och där bjöds det på te. En bra dag med mycket gott sällskap.


Edvin, Rosanna, Theodor och Paulina.


Min gullskrutt! ♥


När klockan började närma sig 14 så åkte vi och hämtade Oliver. Lite mellanmål hemma och sen skulle Oliver på simskola. Efter det så åt vi middag och idag serverades det laxgratäng med quinoa. Mycket gott var det och Olivers andra fisk måltid idag. Men fisk är nyttigt och faktiskt det Oliver äter bäst av allt just nu. Efter middagen så gjorde vi ett ryck ute på gården. Klippte gräsmattan, rensade en del och tog bort en del. Skönt! Sen åkte jag till ICA och handlade lite nödvändigheter. (mjölk, smör, frukt)

         
Plockade lite plommon         Oliver hade gjort ett fint 
från vårat träd. Har hur       pärlhjärta idag på förskolan! ♥
mycket helst, någon
som vill ha? (Är jättegoda i år)


Hade tänkt att jag skulle titta på IDOL nu när de var i Gävle, men missade att det började 20 trodde att det var 21. :( Men jag såg lite grann i slutet iaf.


Robin börjar fatta grejen med att sitta nu och gör stora framsteg. :)


Oliver mycket stolt över sin Nalle vinst på Gröna Lund... haha tungan är med på alla kort nu för tiden...


Är som vanligt trött på kvällen och tänkte krypa ner i sängen nu. ;)

Hejs svejs!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Hello girlfriend!!

Jag vill ha plommon, skickar du över några eller;)

puss och kram

2009-09-16 @ 11:12:12
URL: http://pollenlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0