Beautiful Blogger Awards

Jag har fått en sån av Rosanna och det är den första ever. Så TACK Rosanna!



Awarden går till på följande vis:
-Kopiera awardbilden till bloggen för att visa att man fått den.
-Tacka och länka till den man fått den av.
-Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
-Berätta sju intressanta saker om dig själv.

Mina nominerade är:

Pernillas blogg
Zandras blogg
Saras blogg
Nettans blogg
Paulinas blogg
Hildas blogg
Sara E:s blogg

Hmmm, och dom sju "intressanta" sakerna om mig:

Jag har världens mest underbara familj ♥ Älskar er över allt!
Jag är pedantisk (ibland iaf). Har haft smeknamnet pedantSara
Jag studerar till sjuksköterska och vill bli barnmorska
Jag har de underbaraste vänner man kan tänka sig ♥
Jag älskar att resa och gör det gärna ofta 
Jag är tidsoptimist
Jag skrattar åt det mesta som är roligt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0