Läääänge sen

Hejsan!

Oj vad det var länge sen jag bloggade nu... Å med de orden började jag nog mina senaste inlägg också. :) Blev mest förvånad över att se att det fortfarande är några som verkar kika in! Men kul är det. Mycket har såklart hänt sen sist. Mycket bra och en del dåligt.

Funderar på om jag ska börja blogga igen? Eller om jag ska lägga ner bloggen helt... Är ju så roligt att själv gå tillbaka och titta vad man skrivit och gjort. Minnet är ju ganska dåligt ibland. Om jag nu börjar igen så börjar jag där jag är och låter det som varit vara så bara. Kanske att jag nämner lite och om inte annat så brukar man ibland ha en tendens att referera tillbaka.

Vad tycker ni? Ska jag återuppta blogg karriären? haha

Kram på er iaf!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Självklart ska du blogga!

2010-08-30 @ 12:27:11
URL: http://rossanna.blogg.se/
Postat av: Sara Mälby

:) bara för dig. hehe

2010-08-30 @ 13:16:16
Postat av: Sussi

Men älskade Sara!! Vilken fråga!! Självklart ska du fortsätta med din bloggkarriär :) Den är ju helt underbar & fruktansvärt saknad då du inte skriver ngt :) Kramar

2010-08-30 @ 16:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0