Nattning

Go kväll!

Handlade nytt till barnen idag och det blev en hel del. Dock till en rimlig peng vilket kändes bra. :) Mamma var med oss på stan och shoppade loss. Det enda som jag glömde var ett fleece ställ till Oliver. Men det är ju inget han akut behöver just nu. Köpte också sista prylarna jag behöver till skolan. Märka hann jag inte så det får jag göra imorgon kväll eller på onsdag. Stryker i lappar som man får designa själv från namnband.se. De jag har är vävda band i 100% bomull som är påstrykningsbara. Superenkelt är det med! Kostar med alla omkostnader 348kr för 200st. Köpte även till märkpennor därifrån som jag har för mig var billiga. Använder penna till skor, kalsonger, strumpor, vantar och mössor. Sånt som det finns risk att det blir obekvämt av lappar i. Beställde från samma ställe till Oliver när han var liten. :) Ska knäppa kort så ni får se hur de ser ut sen.

Allt är förberett här hemma inför morgondagen. Ska ställa klockan imorgon så vi är säkra på att komma i tid. Känns spännande att det drar igång på riktigt nu! :)

Matchen förlorade vi med 4-0. Tråkigt att förlora men en kul match annars! Det var sista för säsongen.

Nu ska jag gå och sova så jag orkar med hela morgondagen.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0