Skola mm

Hej hej!

Första "riktiga" skoldagen idag är avklarad och det har gått bra. :) Men vi fick ju en hel del att göra, men det är kul! (än så länge iaf...) Vi blev indelade i grupper och min känns bra.

Hämtade barnen och har myst med dem resten av dagen. Mamma och pappa tog med barnen en sväng till kusin Jennifer som fyller år idag. Grattis!! Under tiden så plockade jag bort efter middagen och röjde, dammsög och lite sånt här hemma.

Pojkarna kom hem och fick bada och sen var det sängen som gällde. Spelade en sväng Ticket To Ride USA, men jag vann inte...

Imorgon ska jag träffa min grupp i skolan och diskutera vår första uppgift. 

Tänkte visa pojkarnas namnband som lovat också ;)

 

Å påstrykna



Ska sova jag med så god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0