Alfons Åberg

Hejsan!

Igår var jag en riktig Alfons Åberg. Det var sista dagen att anmäla sig till högskoleprovet och jag hade gjort en notering på mobilen att jag skulle anmäla mig. Snozade flera ggr för jag skulle bara göra det här och det där först. Sen råkade jag ta bort snozet och då glömde jag helt bort det... Kom på det klockan 7 imorse och slog igång datorn. Tur för mig så kunde man anmäla sig fortfarande då! :) Jag har nu betalat avgiften och är anmäld, fick en bekräftelse på det. Den 10 april är det dags att skriva. Egentligen hade det varit rätt åt mig om jag missat det. Man har haft en hel månad på sig och jag är ute sista dan och missar dessutom det. Jaja glad är jag nu iaf och hoppas på ett bra resultat. :)

Igår var jag och barnen ute i det fina vädret och byggde en snögubbe. Robin sov dock i vagnen så jag och Oliver byggde.





Idag är Oliver på förskolan efter förra veckans ledighet. Han hade längtat... Robin sussar i vagnen som alltid när vi lämnat storebror. Efter lunch tänker jag ta en lååång promenad tills det är dags att hämta Oliver klockan 14.

Ha en bra dag! Saknar solen lite bara... Kännts som våren legat i luften några dagar men det ska tydligen komma mer snö.

Hejs svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0