Helgen som var

God morgon måndag!

Vilken härlig helg det har varit! I lördags var jag och barnen på Djungel City med Zandra och Lia. Jennifer & Tony med pojkarna var också där. Sen var det barn från Olivers förskola med! Det var riktigt roligt och trötta barn hade jag efteråt. :)

Åkte hem och svidade om inför kvällen. Träffade Anna och Paulina på Brända Bocken där det åts och dracks gott! Allt mellan himmel och jord pratade vi om. Jag hade en riktigt rolig kväll! :) Vi saknade några tjejer av alla förståeliga anledningar. Sen fick jag skjuts hem i Billy och Annas nya snajsiga bil. :)

Igår var det en mysdag hemma med ett avbrott för Party Lite party hos Viveka/Maria. Köpte smaskigt luktande ljus och body butter som förväntas komma om 1,5 vecka.

Tittar ut genom fönstret och ser solen locka på oss nu, men oj va lurad man blir - det är ju -22 grader ute! buurrrrrrr

Idag ska vi gratta kusinbarnet Linnéa som fyllde år i lördags! :)

Njut av kylan... (solsemester snart någon?)

Hej hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0