Sälen (bildbomb)

Vi var förra veckan (v.6) i Sälen på skidsemester. Det var jag, Mattias, Oliver, Robin, mamma, Ella och Tova som åkte dit. Anna och Ozzy kom dit på torsdagen. Det var superhärligt! Jättefint väder med sol hade vi alla dagar utom 1. Oliver har åkt själv i barnbacken i Hundfjället. Han är jätteduktig men kan inte stanna helt själv ännu så i de övriga backarna var det sele som gällde. Jag var dock väldigt feg vilket stör mig lite... Är kanske så att man med åren blir allt räddare? Näe det duger inte måste helt enkelt ut mera i backarna! :) Visar lite bilder.


Robin fick prova Olivers hjälm och skidglasögon! (Var dock tvungna att köpa nya glasögon till honom eftersom de här gick sönder)


Oliver lekte brandman med Robins nappflaska utanför stugan.


Eldade i öppna spisen i stugan.


Det fanns ett häftigt äventyrsbad som heter Experium som vi besökte. Här sitter Robin i ett skåp som fanns i "omklädningsrummet". Det var dam/herr/mix omklädningsrum. Det var dock typ helt öppet emellan! Skumt...


Oliver i skåpet.


Jag hjälper Oliver på med pjäxorna innför fredagens åk.


Oliver, jag och Anna i stolliften (Tandådalen). Gissa om jag har träningsvärk i armarna efter att ha åkt med Oliver i knapp och ankar lift?!


Tandådalen


Början på Väggen! (Hundfjället) Sen ser man Tandådalen i bakgrunden.


Jag och Oliver busar efter vi åkt klart på fredagen.


Oliver fick en gosdjurs räv som han älskar! Rävis... Här hade han gjort räven klar för natten. :)

Det var en rolig och härlig vecka. Men som vanligt är det skönt att komma hem igen också.

Robin har varit mycket med underbara mamma och det har gått jättebra. Han går numera också! :)

Näe nu är det bra för denna gång! ;)

Pussochkram


Kommentarer
Postat av: Paulina

vad härlig ni verkar ha haft det, snart är det åre som gäller . ROLIGT!!!

2010-02-15 @ 11:23:07
URL: http://pollenlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0