Snö

Hej hopp!

Jag älskar snö och vinter men nu får det räcka! Jag vet inte längre var jag ska göra av snön. Vi har inte mycket att skotta och jag lider med alla som har mer att skotta. (typ mamma och pappa) Men det är väl bara att bita ihop och skotta på.

Oliver sitter bredvid mig i soffan och håller om mig nu så jag ska passa på att mysa med mitt hjärta. ♥ Robin sitter i hallen och skrattar åt våra skor? haha


Älskar för övrigt visdoms ord. haha apropå inget! Det finns ju massor av kylskåps magneter med sånt på. Hos mamma och pappa finns det en som jag gillar mycket.

" En mamma håller sina barns händer för ett tag men deras hjärtan för evigt"


Vackert och sååå sant! Det mest värdefulla i mitt liv är mina barn och jag skulle utan en sekunds tvekan offra allt för dem... Mamma älskar er Oliver och Robin! ♥

Nu mys!

Hej då!

 
KÄRLEK ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0