Det tar emot

God morgon!

Har idag tagit bort julen här hemma och det tar emot faktiskt. Har kört två tvättmaskiner med gardiner, dukar och sånt. Allt julpynt står på matsalsbordet och väntar på att bli avdammat och nerstoppat i kartonger. Alla växter/blommor är duschade. Oliver blev lite ledsen och frågade om vi inte kunde ställa julgranen i hans rum. Sen har han frågat säkert tusen ggr om VARFÖR vi måste ta bort allt. Fast jag vet att om jag skulle låta allt stå kvar så skulle det inte bli speciellt nästa jul. Sen så skulle jag aldrig göra det men om man leker med tanken. :) Nu verkar han acceptera läget iaf och bygger med lego istället.

Imorse kände jag mig väldigt pigg när vi gick upp klockan 6. Båda mina barn har ju blivit riktiga morgonmänniskor. Tur att jag är det egentligen också för Mattias är en riktig nattmänniska som skulle sova dagen igenom om han inte blev väckt. ;) Tror att min "pigghet"  beror på allt socker jag inte stoppat i mig. Ska bli mindre sånt framöver. Inte uteslutet men drastisk minskning. :)

Idag ska vi gratta Jessica och kusin Lina (Mattias) som fyller på fredag. Tycker det är häftigt att de är kusiner och födda samma dag på samma år! Sen kommer väl dagen bara att ägnas ät städning... Lite tråkigt fast samtidigt skönt.

Hej svej leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Lisa Tingelöf

Hej Sara, kommer du ihåg mig. Du gick i min gymnasieklass ett tag, Natur på Vasa.

Satt och slösurfade på nätet kom in på dina hundars sida. Vad lustigt att du också har lagottos, det kanske du hade redan då iofs, men då visste jag inte vad en lagotto romagnolo var så jag lade det säkert inte på minnet.

Hoppas allt är bra med dig, din familj och dina hundar.

Kram Lisa

2010-01-07 @ 23:47:24
URL: http://lagottoarwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0