Ny resumé 2009

Den förra är borttagen men detta är exakt samma bara det att den går att läsa! :)

God fortsättning på 2010! :) Vår nyårsafton var super bra. Det var första året sen vi fick barn som den spenderades med någon. Tusen tack Anna och Linda för ert underbara sällskap. ♥ Oliver var för första gången vaken på 12 slaget och han var helt lyrisk över allt fyrverkeri ute. :) Halv två somnade han och vaknade klockan sju imorse... Det spelar verkligen ingen roll vilken tid han går och lägger sig för det är upp i samma tid iaf. :)

         

Idag ska vi gratulera svärfar som fyller 56 år. Annars så blir det nog en tidig och lugn kväll. Bjuder på en lista över 2009. (verkar bara finnas denna som florerar runt på nätet)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Reste med ett spädbarn. Gick ju superbra. 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade nog inga faktiskt.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?  Ja. :)
4. Dog någon som stod dig nära? Tyvärr... Ett hål i mitt hjärta för evigt...
5. Vilka länder besökte du? Gran Canaria i juni. Thailand i september/oktober. Å Åland :)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Nej inte vad jag kan komma på nu.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?  23 mars! Robins födelse ♥
8. Vad var din största framgång 2009? Att bli stolt två barns mamma! :) 
9. Största misstaget? Har varit lite lat...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Vi har varit väldigt friska i år faktiskt. Visst magsjuka och förkylning nu på slutet men i övrigt väldigt frisk med förskolebarn hemma. ;) 
11. Bästa köpet? Badrummet? Thailandsresan?
12. Vad spenderade du mest pengar på? Renovering utan tvekan, barnen och resor.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina barn, min familj och mina vänner!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Heaven is a place nearby
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Detta året har varit en riktig bergochdalbana för humöret. När jag varit glad så har det varit väldigt stor lycka och när jag varit ledsen så har det varit stor sorg.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat?
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit godis.. haha
18. Hur tillbringade du julen? Morgonen hos mamma och pappa och resterande av dagen hos fam Westin med Mattias(våra) släktingar.
19. Blev du kär i år? Har varit kär de senaste 9 åren! Men jag har fortsatt att vara kär. :)
20. Favoritprogram på TV? Prison Break som slutade i början av året. Desperate Housewives, Arga Snickarn, Brothers and Sisters och massa komediserier.
21. Bästa boken du läste i år? En plats i solen av Liza Marklund
22. Största musikaliska upptäckten? Gah jag lyssnar ju typ bara på musik i bilen. Blir inget svar...
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Matberedare, usch det är det enda jag kommer ihåg just nu... skäms...
24. Något du önskade dig men inte fick? Nej, är tacksam för allt och önskar mig aldrig nått jag inte kan.
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var väl hemma med närmsta familjen... Kommer som sagt inte ihåg.
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om vi blivit besparde all sorg.
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? hahaha vadå stil? Tror inte jag har nån sån... ;)
28. Vad fick dig att må bra? Mina barn, familj och vänner! ♥
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha jag är ju gift! Vem tror ni om det nu finns någon?
30. Vem saknade du? Mormor ♥
31. De bästa nya människorna du träffade? Rosanna, Paulina, Carro och Hilda. Är iofs inte nya men vi umgås på ett annat sätt nu. :) Gillar er tjejer! Jag har inte glömt Anna W men henne har jag ju alltid haft. :)

Sen finns ju ni andra mina vänner som funnits vid min sida länge och jag tror ni vet vilka ni är och vad ni betyder för mig. :) 

Så där nu var den här lite halvknasiga listan done! :)

Puss och Kram i snöyran




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0