Smått och gott

Hej hopp!

Kungsberget var hur kul som helst. Oliver klarade sig riktigt bra och tyckte det var roligt men han var trött efteråt. Men vem kan klandra honom för det?! Vi hade tur med vädret också för det snöade inget/minimalt där. Direkt hemma i Gävle så var det storm i jämförelse. Robin hade haft det bra hos mormor och morfar också. :)

Lite bilder bjuder jag på! ;)


Jag och Oliver på väg upp i knatteliften för andra träningsåket.


Såklart ville han kramas med björnen. :) Han vinkade hela tiden till björnen.


Jag med Oliver i sele. Super duktiga älsklingen!


Jag och Oliver i sittliften på väg upp i röd backe vilket var lite tufft vågat. Fick åka med honom i famnen ner... Var sent också så det var alldeles för uppkört med vallar.


Högt var det i liften.

En bra och rolig dag var det! Eftersom det gick så bra fick vi nu lite blodad tand och bokade en Sälen vecka i februari. Hela familjen åker och förhoppningvis även min kära mor. Har även spånat lite på en weekend i april utan barn...

Idag har jag varit och fikat med tjejerna på stan (kommer inte ihåg vad stället heter men goda frappe hade de). Som vanligt roligt att träffas! Tack för idag! Oliver har varit med morfar sin och hälsat på lite djur på bondgård, sen hade han bestämt sig för att sova hos mormor och morfar vilket han fick. Mamma kom förbi på kvällen nu och tittade på en riktigt läskig film med mig - The Children. Mattias är på kontoret så vette sjutsiken om jag vågar sova...


Å något riktigt mysko hände idag också, jag tappade en lagning i min tand! Var ju till tandläkaren den 1 december. Drygt. Sa till Anna att det kändes skumt i munnen, som att jag höll på få ett hål och vips så bara lossnade den. Tur att det är måndag imorgon så jag får ringa om en tid och tack för frisktandvård!

Nej nu ska jag slö titta på tv i sängen och hoppas på att maken snart kommer hem.

Pussochkram ♥ 


Foto á la Oliver på gull Robin! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0