Söndag

God Morgon härliga söndag! ♥

Vi har nu varit uppe i 2,5 timme. Ätit frukost, tvättat oss, blöjbyten, ute med hundarna, startat tvättmaskin (byte av sängkläder), startat diskmaskin, Oliver har pysslat ihop två tomtar och sitter nu och lägger pärlor. Sitter själv och myser med Robin och hoppas på att grynet vill ligga och mysa med mig en stund. Funderar på IKEA senare idag...

Igår var vi på stan. Köpte 1-års present till Leo och Edvin. Köpte även morgonrock och underställ till Oliver. Robin fick byxa och tröja. Allt införskaffades från PoP. Ska försöka komma ihåg och bilda det sen. :) Syrran var med och vi lunchade på Waynes. Oliver fick välja på leksak eller lördagsgodis, blev såklart lego! :)

Åkte hem och gjorde oss iordning för det var 1-årskalas för Leo igår! Det bjöds på mumsigheter och en väldigt mysig och glad ettåring. :) Förundras konstant över hur tiden flyter förbi...

Sen var det hemfärd och ishockey på tv - Grattis Brynäs! Två nattade barn senare så tog jag och syster en kvällsprommis + en snabbsväng ner på stan för filmhyrning. Hyrde American Pie - The book of love och den var väl sådär. Skrattade väl lite iaf. ;) Hyrde Milk också som kanske ses ikväll. Min man kallar mig film missbrukare... hahaha

Nu sitter Oliver med oss i soffan och tittar på Playhouse Disney. Härligt morgonmys med mina vackra älsklingar! ♥

Hej Då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0