Summering

Hejsan!

De senaste dagarna 5 dagarna har vi gjort en del som jag inte skrivit om. Tänkte jag skulle göra det nu men jag kommer inte riktigt ihåg allt. Gör en liten summerings lista:

- Robin har fått två till tänder! :) Nu har han fyra upp i fram. Totalt sex.
- Oliver började på förskolan igen i tisdags efter 3,5 veckas jullov.
- I onsdags så hade Oliver julgransplundring på förskolan.
- I måndags åkte jag och barnen pulka med mormor. Vi drack varm choklad och åt smörgåsar.
- Många kvällspromenader med syrran. Zandra gick vi med också en kväll. :)
- Mattias, jag, Robin Rosanna, Johan och Edvin besökte öppnis i tisdags.
- Igår var jag och Robin hela dagen hos syster. Oliver var där efter förskolan.
- Köpt en takbox.
- Badat idag på Fjärran med samma gäng som på öppnis.
- Bokat en Åre resa i april... :)

Ja det är i det stora hela vad som har hänt.

Imorgon ska vi hitta på nått med Rosanna, Paulina och alla underbara barn. ♥

Nu snart middag!

Baj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0