Tisdag

God dag!

Så vad har vi gjort hittills idag då? Ätit frukost, målat gipsfigurer, lekt med ALLA leksaker typ, tittat på film och tagit en liten sovlur. Just nu väntar vi på att det ska bli tid för lunch sen en dusch innan vi ska till öppna på julgrans plundring.  :)

Hade tänkt att vi skulle gå till pulkabacken så Robin kunde sova lite i vagnen tidigare idag. Under tiden hade jag tänkt att Oliver och jag kunde åka lite pulka och äta mellis i backen. Men det är ju alldeles för kallt ute alltså. Verkligen synd... :( 

Igår var det snö uppehåll hela dagen förrutom typ 2 timmar, kan ni gissa vad jag gjorde då? Lade Robin i vagnen, tog hundarna i koppel och en pulka sen travade jag iväg för att hämta Oliver hos mormor och morfar. På vägen hem hade det kommit en hel del snö så det blev tungt med Oliver i pulka då jag hade vagn och hundarna också. Upptäckte dock att han satt med händerna i backen utanför och bromsade upp! :) haha jättekul tyckte han att det var, inte jag. ;) Det gick bra iaf och när vi kommit hem under tak så slutade det att snöa... osis!

Nej nu är klockan efter 11 och det går att värma mat till barnen. Blir rester från gårdagens middag. Potatis, fisk(kolja), äggsås, feta och avokado sallad. Alla gillade det igår så hoppas det blir lika poppis idag. 

Okej ha det fint då!

Puss och Kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0