Idre

Tjolahopp!

Sitter just nu i en stuga i Idre och bloggar. Vi kom upp hit igår em/kväll. (som vanligt göra sig inga tjuvar besvär eftersom huset hemma inte är tomt) Mattias kollega är inte bosatt i Gävle så han passar på att bo där när vi är borta. :) Resan upp gick bra med endast lite kink från Robin. Oliver är en ängel att åka bil med! Han har alltid varit det och spelar ingen roll hur länge vi åker heller.

Mattias och Oliver drog iväg och åkte i backarna för ca 1 timme sen. Jag tog en promenad med hundarna och sitter nu här. Direkt när detta är publicerat ska jag gå ut och sola lite. Robin ligger ute i vagnen och sover. Det är himla bra här eftersom nu när jag sitter här vid köksbordet så står Robin en halv meter ifrån mig. Det är bara ett fönster emellan annars skulle jag kunna röra honom. Skönt att ha honom under uppsikt även fast han är ute. (tänker på bebisen i Finland...)

I lördags var vi bjudna på lunch hos mamma och pappa. Supergod mat! Anna och Linda var också där. Vi hann med att spela lite spel och skratta. Sen lämnades hundarna hemma för att åka vidare hem till Billy och Anna där vi var bjudna på middag. :) Supergod mat igen! Märker ni vilken lyxdag? Oliver spelade nintendo hemma hos mamma och pappa så han var kvar där. Vi kom på att det blev tredje året i rad som vi är med Billy och Anna under melodifestival finalen. Med det konstaterat så var vi tvungna att stanna kvar och se den, vi kunde ju inte bryta trenden eller hur? ;) Mysdag och myskväll! Tack för det... ♥


Om man ska ta och disskutera vinnaren av melodifestivalen så ska jag fatta mig kort. Inte min favorit men jag kommer inte att skämmas under stora Eurovision finalen.

Visar lite bilder...

    
Robin imorse ♥                Oliver imorse ♥

    
Mattias imorse ♥             Ella och Tova imorse ♥


Hundarna är nerrakade nu och nybadade innan vi åkte. Stod inte ut med pälsen längre. Men jag har ju inte kunnat gjort så mycket heller eftersom det varit så kallt. Har hållt efter så gott det går men nu gick det inte längre...

mer bilder...

    
Utsikten från fönstret       Från altanen


Vinkar av Mattias och Oliver vid backen.


Hej Då! Kör försiktigt... :)


Jag...

Aja nu ska jag ut i solen! Ha en bra dag!

Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Hej gumman! Hoppas ni har det mysigt hela familjen =) Nu vet jag varför det inte gick att ringa din mobil iallafall ;P Ha det så bra så hörs vi när ni är hemma igen =)



P.S Va fin du är på kortet =)



Puss och Kram

2010-03-18 @ 00:10:57
URL: http://zandraostergrenboqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0