Jag är grym! ;)

Goddagens!

Dagen började som vanligt med en mysig familjefrukost. Sen hade vi bestämt att jag och Oliver skulle åka fm åk. Oliver ville dock inte idag så då slapp han. Vill inte tvinga honom och åka så att han inte kommer vilja åka alls i framtiden.

Jag tycker inte det är särskilt roligt att åka själv men bestämde mig för att göra det ändå. Kommer ni ihåg att jag sa att jag var så feg i Sälen och behövde utmana mig själv lite mera? Jag hade så j..la roligt och ångrar inte en sekund att jag åkte själv!! Inget barn med så jag måste hålla mig till lätta backar, ingen karl med så jag måste åka de svåraste, brantaste som vi kan hitta. Jag åkte de jag ville i det tempot som kändes okej för mig! Å jag var så grymmm! ;) Kändes så fruktansvärt bra och oron över att ha blitt en liten fegis släppte. Åkte blå(lätt) och de kändes för lätta. Åkte röd(medelsvår) och bara gled ner perfekt. haha. Åkte svart(svår) kändes lite brant och blev lite lätt snurrig men jag ÅKTE ner utan att tveka och skaka i en halvtimme. Nu är jag värsta skrytmånsen men jag är glad att jag inte känner mig rädd över att göra något som jag tycker är SÅ kul! Gud vad jag kan tjata länge om samma sak. Nog om det nu.

Kom hem lagom till lunch. Efter lunchen åkte Mattias till Fjättervålen(?) och kommer åka där resten av dagen. Just nu myser barnen med lite russin och smörgås. :) Vi har det riktigt bra nu!

Sent ikväll kommer Jessica och Michel hit, ska bli kul!

Ha det bra gott folk! ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

tror att de e till fjätervålen som vi åker till snart .. :p

2010-03-17 @ 19:34:42
URL: http://saraochleo.blogg.se/
Postat av: Paulina

Vad duktig du är!! Kul att ni har det härligt uppe i fjällen, hör av dig när du komer hem så leker vi lite..

Föresten så kommer "leksakerna" på fredag(KUL) jag lägger ut åt dig så löser vi det sen, ni ska ju ha pengar för Åre oxå.

Puss på dig och familjen

2010-03-18 @ 12:04:52
URL: http://pollenlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0